Saturday, May 17, 2014

Independent Living to Survive

Salam dipagi yang ceria ini. Mengapa saya tidak menulis di wall facebook. Dan saya rasakan lebih baik saya teruskan menulis didunia penulisan saya di blog ini. Ramai yang tidak tahu sebenarnya blog saya telah wujud sekian lama tetapi tidak dipromote kat mana-mana.

Sebab dan mengapa biarlah saya yang tahu..ha ha....Untuk itu saya hendak beritahu anda semua kita kena belajar dari kesilapan lalu untuk kita teruskan hidup tanpa kita menoleh kebelakang.  Kadang-kadang pengalaman hidup dan situasi yang kita lalui telah mengajar kita supaya kita berhati-hati.


Saya pernah jatuh tersungkur dan tidak mampu kalau anda berada ditempat saya.  Tetapi saya telah dilatih dalam survive untuk buktikan kecekalan dan kekuatan pada diri saya.  Saya diajar supaya mengatasi kesukaran dalam meneruskan kehidupan. Sebab itu saya yakin pada diri saya walau apa terjadi ia bukan penamat kehidupan saya,  Disaat orang lain gembira dengan menikam diri kita dari belakang pada saya itu bukan penamat dan kesudahannya.  Saya tidak melatah pun. Sebab kekuatan adalah pada diri kita.  Kita lawan perasaan gusar dan gundah itu... saya pasti anda terlalu kuat......

Untuk yang cuna menjatuhkan diri saya...anda adalah silap....kerana saya percaya suatu hari nanti setiap perbuatan dan kejahatan yang anda buat akan dibalas...masa dan waktu yang akan menentukan....


cameras shopping
ANDA TIDAK PERLU RISAU KERANA BARANG AKAN SAMPAI DIRUMAH DAN BAYAR WAKTU TERIMA MUDAH DAN MENYENANGKAN

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...