Wednesday, October 23, 2013

Pegawai bank maut ditembak pengawal keselamatan

Pegawai bank maut ditembak pengawal keselamatan



gambar terpaksa dipadamkan atas permintaan keluarga arwah...harap maaf



SUBANG JAYA: Seorang pekerja bank wanita berusia 37 tahun maut akibat terkena tembakan di kepala yang dilepaskan pengawal keselamatan yang merompak bank berkenaan di USJ Sentral di sini, petang tadi.

Dalam kejadian pada jam 6.18 petang itu, suspek berusia 37 tahun yang berkhidmat di bank sama dikatakan melepaskan tembakan yang terkena kepala mangsa ketika mereka bergelut sejurus selepas membuka pintu peti kebal di bank berkenaan.

Menurut sumber, mangsa dikatakan mati serta merta di tempat kejadian manakala pengawal keselamatan terbabit melarikan sebuah beg yang mengandungi sejumlah wang yang masih belum dikenal pasti jumlahnya.

Suspek dikatakan berasal dari Sabah itu melarikan diri menggunakan motosikalnya dan polis sedang menjalankan operasi mencarinya termasuk mengesan di alamat kediaman pengawal keselamatan itu berdasarkan rekod kerjanya.

Timbalan Ketua Polis Daerah Subang Jaya Superintendan Tan Ah Chuan ketika dihubungi mengesahkan kejadian berkenaan.

Hingga jam 9 malam ini, polis masih belum berhasil memberkas pengawal keselamatan terbabit dan gerakan mengesan suspek diteruskan.

2 comments:

Unknown said...

do you mind to put down the image? kesian la sikit pada arwah.

Unknown said...

TO MrAizam EV...

Semua berita yang ada dalam blog saya adalah di copy paste ke dlama blog saya dari semua sumber yang ada dalam blog. Jadi anda tidak perlu menyalahkan diri saya sahaja...sebaliknya tuan punya blogger yang lain juga..
aslmkm...

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...