Tuesday, December 24, 2013

The Walking Dead

Sejak beberapa hari ini saya amat sibuk....sibuk ngan kerja sehingga tidak ada masa untuk menulis dan memyampaikan sebarang berita....

Dan sejak akhir-akhir ini...kegilaaan terhadap Drama Siri The Walking Dead makin menjadi-jadi...


Segalanya bermula apabila menumpang menonton Saluran Fox Movie Astro.....dari situ saya mencari ilham kat mana harus saya menonton kesemua episod berikutnya.  Tak kan saya nak menumpang terus menonton tv hak milik orang lain....

Cari punya cari...saya dah jumpa satu laman web yang menayangkan kesemua episod The Walking Dead.  Wah....kalau nak tahu...cari le sendiri...banyak movie yang terbaru...tak payah beli cd...tak payah nak tengok tv yang banyak iklan tu.....

Kesemua episod dah saya tengok....hanya season 4 episode 9 belum ada tanda-tanda untuk di tayangkan....masih menanti..


No comments:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...