Tuesday, January 14, 2014

Steamboat...

Korang pernah makan steamboat tak, Tentu korang pernah makan kan. so sebenarnya aku tak pernah makan kat mana-mana lagi.  Satu hari Abg 'Z' ajak makan Steambot kat Taman Dagang Ampang yang terletak tidak jauh dari pasaraya UO dan balai Polis Ampang Jaya kalau tak silap aku..(Maaf Aku Memang Lupa)...

Pertama kali sampai.... terpesona dengan makanan yang disediakan (anjat boboy...ahakkkk)....banyak makanan...rasa macam nak makan semua.... tapi tak semua la boleh makan sebab perut aku cepat kenyang.

Dan kerap juga makan kat situ...sampai masa jamuan untuk makan-makan satu opis pun aku buat kat situ....
sebenarnya..kawan-kawan yang lain beriya-iya nak pegi kat situ....tapi aku tak ada kesempatan nak bawa mereka. Sorry ye Sat Edward..Amir Jamaluddin...Harry Taurus....nanti sampai waktu aku tak sibuk kita makan kat situ....

Kat bawah ni ada pic...tapi aku copy paste dari mr google...sebab masa aku buat entry ni aku kat opis sekarang. Kamera kat rumah tak bawa.








No comments:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...